[Productiehuis] Lasers Abacus

=PsychiC= (MCH2022) psychic at mch2022.org
Mon May 16 22:34:01 CEST 2022

Hoi ,

ik ben het niet vergeten en zet de vraag door naar de AV leverancier.
Heb je toevallig iets van gewichten ?

Groet,
Dennis / =PsychiC=

On 02/05/2022 22:00, Dimitri Modderman wrote:
 > Hi =Psychic=
 >
 > Ik kan denk ik nog wel 2 extra projectoren regelen via een vriend en
daar opening en sluiting mee doen?
 > Zou voor veiligheid en omdat ik ze inhuur bij een maatje, dus ze hoog
en droog wil hebben hangen fijn zijn als ze ergens in truss zouden
kunnen hangen.
 > Ik ga even informeren maar denk dat voor 300 euro ex btw we een heel
eind zijn, hangen ze het hele event in de tent.
 > Heb je dus 2x 6W voor 4 dagen.
 > Moet je alleen even zeggen wanneer er wat moet gebeuren, want ik moet
soms ook op party area zijn bij optredens, maar is vast goed te
plannen/in te roosteren.