[Productiehuis] Fwd: Lasers Abacus

=PsychiC= (MCH2022) psychic at mch2022.org
Tue May 3 21:32:57 CEST 2022

-------- Forwarded Message --------
Subject: 	Re: Lasers Abacus
Date: 	Tue, 3 May 2022 07:23:47 +0200
From: 	Dimitri Modderman <dimitri.modderman at gmail.com>
To: 	=PsychiC= (MCH2022) <psychic at mch2022.org>

Ok, ik heb antwoord.
Viel mee, dus ik kan je het volgende aanbod doen:

Look solutions unique 2.1 hazer incl. Vloeistof (op de voorwaarde dat
alleen die look haze vloeistof gebruikt wordt, kan GEEN rookvloeistof in!!!)
Plus 2x 6W RGB (inhuur)
Inclusief laptop voor besturing waarschijnlijk met pangolin Quickshow
(tenzij ik nog een Beyond licentie over heb)
Quickshow kan iedereen bedienen.

300 ex btw voor 4 dagen.

Die hazer is 700W , de 2 lasers samen iets van 200 a 300W.

Hoor graag van je.

Gr
Dimitri