[Productiehuis] Lasers Abacus

Dimitri Modderman dimitri.modderman at gmail.com
Mon May 2 22:00:18 CEST 2022

Hi =Psychic=

Ik kan denk ik nog wel 2 extra projectoren regelen via een vriend en daar
opening en sluiting mee doen?
Zou voor veiligheid en omdat ik ze inhuur bij een maatje, dus ze hoog en
droog wil hebben hangen fijn zijn als ze ergens in truss zouden kunnen
hangen.
Ik ga even informeren maar denk dat voor 300 euro ex btw we een heel eind
zijn, hangen ze het hele event in de tent.
Heb je dus 2x 6W voor 4 dagen.
Moet je alleen even zeggen wanneer er wat moet gebeuren, want ik moet soms
ook op party area zijn bij optredens, maar is vast goed te plannen/in te
roosteren.

Gr
Dimitri