[Productiehuis] Lasers Abacus

=PsychiC= (MCH2022) psychic at mch2022.org
Mon May 2 21:54:52 CEST 2022

Hoi Dimitri / Hobbybob,

zoetjes aan begint MCH2022 vorm te krijgen en ook productiehuis is
aardig op weg.
Zoals gebruikelijk willen we de opening en sluiting een extra tintje geven.
Abacus is onze hoofd tent met verduistering dus daar willen de de
opening en sluiting doen.

Daarnaast zijn we aan het kijken naar de opties voor een (semi) silent
disco als partyarea muziek stil moet en dan is wat extra flashly licht
ook welkom.
(( Mogelijk kunnen we dankzij het holoplot systeem dit zelfs zonder
headphones  =D ))

Kortom, zou het je gelegen zijn om in track A (Abacus) iets te betekenen
qua laserwerk  (rookmachine?) ?

Ik ga ervan uit dat het meeste voor partyarea ingezet zal worden, maar
jou kennende heb je vast wel wat leuks om dit in te vullen.
Zo ja, wat zou je hiervoor nodig hebben qua opbouw van podium, stroom
etc. ?
Er komt al een truss (6x3x4) om het podium heen en ook centraal in de
tracktent(17x9x4) . Als je daar gebruik van wenst te maken, kan ik dat
overleggen met de AV leverancier.
Mochten er kosten aan verbonden aan deze invulling, dan hoor ik dat ook
graag.
Ook als je meer zou meenemen dan voor partyarea en extra aanvullend
verzekers zou moeten worden.

Alvast dank voor je reactie.

Cheers

Dennis / =PsychiC=