[Productiehuis] Tech rider en as vrijdag om 10:00 bij jullie op het terrein

juliette osse juliette.osse at gmail.com
Tue Jul 19 12:43:34 CEST 2022

Hi Mack/Michiel,

Hierbij de complete techrider, ik had je het lijstje al doorgegeven wat we van jullie nodig hebben, hierbij het complete lijstje met SETUP spullen dei ik meeneem en spullen die

de spelers meenemen, zij sluiten zelf hun spullen aan die op  “ THE STATION “ staan.

Wij zijn as vrijdag om 10:00 bij jullie om op te bouwen, we zijn met zn 5en en handig om The Station op wieltje te zetten ( zoals we al besproken hadden) om zo snel mogelijk elders te kunnen afbreken na de voorstelling.

Verder nog een vraagje of er een kleedkamer is en of we ergens en hapje kunnen eten op het terrein , en of dat te reserveren is,

Hoor t graag nog even van je, bellen ook prima

Succes met de hitte,