[Family] geluidsoverlast tijdens MCH

Boekenwuurm boekenwuurm at boekenwuurm.nl
Sat Jun 18 12:03:45 CEST 2022

Hallo Maurits,
ook goed om jou weer te zien!
Ik heb met team:family gesproken, en ze willen graag samenwerken. Kunnen we tijdens de opbouw een moment plannen om dingen af te stellen?
Qua geluidsoverlast waren er in 2017 een paar dingen die vervelend uitvielen, waardoor family village op het laatste moment verplaatst moest worden van het (moerassige) veld in het rustige stuk van de stiltegradient naar het veld naast het herrie veld. De opbouw van het veld is nu anders, het moerassige veld word niet gebruikt en de gradient is omgekeerd, waardoor familyZone weer in het rustige stuk zou moeten vallen. Hierdoor verwachten we nu veel minder problemen.
Fijn weekend,Christel/Boekenwuurm