[mch2021-terrain] Pagoda 5x5m voor portal to hope op MCH terrain.

Govert Combée gcombee at gmail.com
Sat Jun 18 16:46:42 CEST 2022

Hoi hoi,
je mag kiezen waar de pagoda van 5x5m* komt voor de "portal to hope" -- Het
is een plek met een live/OBS verbinding via webcams met de
hackersconferentie "Hope" in NewYork, https://hope.net/.

Denk 2 TVs, 2 webcams, computers, en een beetje decoratie alles in een tent
waar mensen doorheen lopen of blijven praten via jitsi met mensen uit de VS.

Plekje:
- liefst waar (veel) mensen langskomen of stoppen.

Mochten er vragen zijn sta ik tot uw dienst.

-Govert aka Hoxolotl, team deco, gele TkkrLab shirt.

*Stitch zei dat die er kwam, graag dubbelchecken met hem waar die vandaan
komt, ik weet namelijk niet of ie wel besteld is.