[Productiehuis] [MCH2022] Overzicht, specificaties, lasers

Albert Kersten - Spykersound info at spykersound.nl
Tue May 17 07:10:56 CEST 2022

Hi to all,

Dank voor je mail. Ben nu even heel druk maar probeer later deze week antwoord te geven. Zijn er toevallig wat foto's van de bar van 7 jaar geleden? Dan heb ik een werkvoorbeeld.

Rest is allemaal oké. Line array is al geoffreerd naar Mac en zit al in totaal kosten verwerkt.

Zie graag uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet.
Albert Kersten
Spyker Sound