[Productiehuis] [MCH2022] Overzicht, specificaties, lasers

=PsychiC= (MCH2022) psychic at mch2022.org
Mon May 16 22:41:43 CEST 2022

Hoi Albert,

Ik heb drie punten die ik je wil vragen.

1)
Vanuit diverse wegen horen wij dat er diverse directe aanvragen liggen
vanuit MCH.
Dat heeft ook betrekking op de onderdelen waar wij als productiehuis mee
bezig zijn, maar wij niet overal mee in het mailcontact zijn genomen.
Tevens zijn er nog wat aanvullende vragen geweest vanuit ons zoals de
poortconstructie , toch een extra line array in een track tent etc.

Ik zou het fijn vinden als de aanvragen en bestellingen t.b.v. het
gehele MCH event overzichtelijk worden gemaakt. Ook voor andere teams etc.
Dan houden we de coordinatie ook centraal bij productiehuis om te
voorkomen dat we dingen missen of gaan conflicteren.

2)
Zou je de items voor met name de bar verder kunnen specificeren ?
Deze gaan een integratie krijgen met team partyarea en dat willen we
even netjes coordineren.

copy-paste vanuit Team PartyArea :

/   Deze lijst 4x klinkt al een stuk aannemelijker. Al vraag ik me wel
af of 4x een dergelijke trussconstructie echt nodig is (er vanuit gaand
dat ze de een zelfde soort truss met pinspots leveren als wat ik op SHA
in de main bar heb opgehangen) /

/   zou je een “detailed totaal lijst”kunnen opvragen voor de bars?
    daarin dan dus vermeld welke items en hoeveel ze denken te gaan
leveren?
    ie:
    bar 1:
    4x speaker merkAAA, tyoe BBB/

/   2x versterker xxxx
    1x mixer merk/type
    12x 2m truss h30v
    4x hoek v017 H30v/

//

/   7x baseplate H30v/

//

/    … etc?
/

/   Daarmee is het gelijk duidelijk wat Spijker mee gaan nemen (voor de
bars) en kunnen we dus bepalen wat er nog aanvullend uitgevraagd moet
worden. /

3)
Voor de Abacus tent willen wij wat extras doen in de vorm van lasers.
Hiervoor hebben wij een goede relatie met Dimitri Modderman van DMlaser
, welke ook betrokken is bij PartyArea en al jaren in betrokken bij dit
soort events.
We hebben aan hem gevraagd voor de mogelijkheid van tweetal multicolor
lasers en een fogger.
Vooralsnog hebben we dit aanbod gekregen.

/   Look solutions unique 2.1 hazer incl. Vloeistof (op de voorwaarde
dat alleen die look haze vloeistof gebruikt wordt, kan GEEN
rookvloeistof in!!!)/
/   Plus 2x 6W RGB (inhuur)/
/   Inclusief laptop voor besturing waarschijnlijk met pangolin
Quickshow (tenzij ik nog een Beyond licentie over heb)/
/   Quickshow kan iedereen bedienen./

/   Die hazer is 700W , de 2 lasers samen iets van 200 a 300W.
    Kosten zijn 300 voor 4 dagen ex BTW
/

Het verzoek is wel of deze laserunits dan in de trussen mogen komen te
hangen.
Dat moet ik uiteraard aan jou vragen en hoor graag of dit kan.
Mocht je dergelijke items ook zelf kunnen leveren, dan horen we dat ook
graag.

Alvast dank voor je terugkoppeling.

Mochten er vragen zijn, bel/mail/fax/postduif.

GSM 0628437524

Groet,
Dennis / =PsychiC=