Fwd: (jeroen at dwrdt.nl) [sha-logistics] Huurcontract CC karren tbv logistics warehouse

Sebastian Oort bas at knutselaar.net
Tue Mar 15 20:08:21 CET 2022

Hi heren, jullie gaan denk ik weer Deense Karren huren. Vorige keer heeft Jeroen deze gehuurd, bijgevoegd de factuur en contactgegevens.

Ik zou voor heaven ook een stel mee willen huren, stuk of 15 denk ik aan. Dus 15 CC karren en 90 legborden/platen. Levertijd voor mij zou zijn vrijdag 15, ophalen donderdag 28 (laatste dag voordat heaven plat gaat, eerder mag ook maar liever niet).

Kunnen jullie dit aub eerdaags uitzoeken en vertellen wat het kost? Wil graag het afhameren, maar dan heb ik een prijs nodig om op m’n begroting te zetten. Ik hoor graag van jullie.

Bas