[mch2022-deco] Interactieve deco

polyfloyd floyd at polyfloyd.net
Sun Mar 13 17:20:44 CET 2022

Hi Reinier,

Ja dat is idd leuk :) We hebben wat dingen in ontwikkeling die hiervoor
geschikt zouden zijn:

* https://wiki.mch2022.org/Adressable_WiFi_Lights
* https://wiki.mch2022.org/Light_Pillars

Check met respectievelijk SA007 en Hafnium (Engels pls) voor wat er
mogelijk is.

Ik heb zelf deze onder mijn hoede: https://wiki.mch2022.org/VidjaHack

Hier zouden 6x E14 RGB lampen in komen. Als je een goedkope RGB lamp (5
EUR/stuk) kan vinden die werkt voor jouw doeleinden kunnen we zien wat
er mogelijk is. Ik heb zelf deze besteld om mee te testen:

* https://nl.aliexpress.com/item/1005002352924542.html
* https://nl.aliexpress.com/item/32903098159.html

Groetjes,
polyfloyd