[Warehouse] MCH2022 Gas bestelling

Dimitri Modderman dimitri.modderman at gmail.com
Mon May 9 20:54:27 CEST 2022

Hi Henry,

Dank voor deze getallen.
Maar dat is dus omgerekend (1812-720)/36=30,36 per fles.
De gasprijs is behoorlijk gestegen, dus dan zou 34.50 per fles niet gek
zijn (en geen statiegeld hoeven betalen).
Ik probeer vandaag met Mike te bepalen wat wij nodig hebben aan gas,
mochten jullie openstaan om het gas via Bungas te regelen, kan ik dat dus
regelen, incl. bezorging onsite.

gr
dimitri