[Warehouse] Finance Logistics:Warehouse

f0x f0x at cthu.lu
Wed Mar 23 01:32:00 CET 2022

Hoi,

Dank voor het snelle antwoord. Wat ons een goede optie lijkt is zelf een extra bankrekening openen (alleen voor MCH), met 2 passen.
Hier kan dan een voorschot op gestort worden, wij denken (na overleg met Juerd) aan 4000 voor de inkoop voor het evenement, en dan 4000 voor tijdens de opbouw/het evenement,
deze bedragen hangen natuurlijk af van waar de andere teams mee gaan komen, maar zijn een redelijke aanname.

Na een beetje onderzoek tussen verschillende banken lijkt de Rabobank een goede optie: €1.90 voor de rekening + €1.40 voor een tweede pas, €3.30 per maand.

mvg,

f0x