[Warehouse] Aantal fietsen

Peter peter at peetz0r.nl
Tue Jul 19 11:35:13 CEST 2022

Hoi,

Heb jij getekend voor de levering van de fietsen? Kan jij nog opzoeken
hoevele het er precies waren en hoeveel daarvan in de tweede levering
zaten? Want die stapel fietsen die je mij net liet zien waren er 16, en
eerder hadden we er 29, dat maakt 45 en dat is geen 50.

Het kan heel goed dat (omdat die fietsen een paar dagen onbeheerd
gestaan hebben) dat 5 mensen een fiets geleend hebben zonder dat
Warehouse dat weet. Ik hoop heel erg dat die gewoon netjes terugkomen.

- Peetz0r