[Warehouse] Declaratie 2 Warehouse, meer info

f0x f0x at cthu.lu
Wed Jul 6 16:28:50 CEST 2022

Hoi,

Gisteravond / vandaag nog wat dingen uitgegeven dus ook maar samengesteld.

Ter info: de rekening is momenteel (zo goed als) leeg. Het overgrote deel van de inkopen zijn nu achter de rug, maar er komt nog:

- Action spul <100 euro denk ik
- Mondkapjes, budget van 1000 euro via Boekenwuurm
- Deense karren ~500 euro
- Vuilniscontainerzakken 435 euro
- Kartonnen dozen voor transport + organisatie

Daarna komen dan de ad-hoc aankopen (voor andere teams) tijdens de opbouw.

Ikzelf ben vanaf komende vrijdag afwezig, een week weg op scoutingkamp waardoor ik het eerste deel van de opbouw mis.
Peetz0r is dan tot de 18de acting teamlead, en heeft de bankpas. Eventueel ben ik wel (sporadisch) bereikbaar.

Groetjes,

f0x