[Warehouse] begin van verzoek voor overalls+handschoenen

Sebastian Oort bas at knutselaar.net
Fri Jul 1 00:33:52 CEST 2022

Hi F0x/Peetz0r/Minicom,

een last minute inkoop-wens, die nog niet helemaal compleet is.

Er bestaat een grote kans dat we met vrijwilligers zelf de
waterleiding/riolering dingen gaan doen (onder begeleiding van een expert).
Ik zou graag voor een mannetje of 10 een setje overalls + handschoenen etc
willen zien dat mensen niet hun eigen kleren *vies* maken.

Geen idee wat het kost, en ik ben ook nog niet heel specifiek, maar als
jullie alvast willen rondkijken waar je dit betaalbaar kan vinden?
Misschien ook even met Juerd of anderen overleggen wat voor soort overal
voor nat/vies werk handig is.

Misschien een combi van wegwerp-overals en wasbare? Geen idee, daarom vraag
ik het aan jullie!

Codenaam: Operatie shitstorm ;)

Bas