[Volunteering] Ik ben beschikbaar om woensdag 20 en donderdag 21 juli mee te helpen bij MCH2022

m.franzen at onsbrabantnet.nl m.franzen at onsbrabantnet.nl
Wed May 4 15:04:23 CEST 2022

Hallo,

Dit jaar kom ik weer naar MCH2022.

Twee vrienden van mij zijn al op woensdag ochtend (10:00) aanwezig, eentje
daarvan (Luc Jusgen) helpt mee in het ROC team. Aangezien ik met hen mee
rijdt ben ik dan ook beschikbaar om te helpen.

Werkzaamheden waarbij ik eventueel zou kunnen helpen zijn:

*	Verzorgen eten
*	Opzetten tenten
*	Helpen bij infrastructuur

Of eventueel andere zaken.

Mijn achtergrond:

Ik ben werkzaam als scrum master en ben daarnaast Security Officer en
verantwoordelijke Configuration Manager.

Redelijke kennis van servers en netwerk infrastructuur.

Ben ook een hobby kok.

Graag hoor ik van jullie,

Met vriendelijke groet,

Mathé Franzen