[Volunteering] Offerteaanvraag Barista tbv MCH2022.org

bas at mch2022.org bas at mch2022.org
Fri Mar 25 15:52:52 CET 2022

Hallo Maarten, we spraken elkaar kort vandaag bij ROC Mondriaan. Ik zou graag een prijsindicatie willen voor een evenement waar ik aan meebouw: MCH2022, een hackerfestival dat deze zomer plaats vind. MCH2022 is een hackerfestival, non-profit en een onwijs toffe happening. Bekijk als je dat leuk vind mch2022.org voor meer informatie.

Het event vind plaats van 22 tot 26 juli dit jaar en ik ben op zoek naar leuke dingen om alle vrijwilligers (circa 500 per dag) te bedanken voor hun inspanningen. De dag beginnen met goede koffie (en thee) lijkt me een uitstekend plan.

Wat voor prijzen moet ik aan denken voor 1 dagdeel, 1 dag, en eventueel 5 dagen achter elkaar (22-26 juli dus)? Ik wil graag dat iedereen die bij je langs komt gewoon lekkere koffie en thee kan halen. Mogelijk wil ik je zelfs nog iets langer inhuren, tijdens een stukje opbouw en afbouw, maar dat hangt van het totaalbedrag af. Ik hoor graag wat voor beschikbaarheid je hebt.

Qua locatie vind dat plaats in onze vrijwilligers-lounge (een grote 'alu-hal'), waar we ook maaltijden serveren etc. Wateraansluiting, elektra zijn geen probleem, ook hebben we grote koelcellen beschikbaar mocht dat nodig zijn.

Ik zou graag willen dat we geen wegwerp-bekers gebruiken. Wij huren zelf al een royale lading servies, en kunnen dat ook weer afwassen. Als ik weet wat ik moet huren, of als je zelf iets hebt dat we kunnen gebruiken is dat handig. Kijk bij https://www.boelsparty.com/nl/catalog/basic-white (https://www.boelsparty.com/nl/catalog/basic-white) voor ideeën wat we kunnen mee-huren.

Daarnaast is het misschien leuk als we je een hele week inhuren een deel van zo'n dag een barista workshop aan te bieden. Kun je me hier iets meer over vertellen? Zou dat meer kosten of kan het vanuit hetzelfde bedrag?

Ik hoor graag van je!

Groet,

Bas Oort
MCH2022.org