[Volunteering] Buildup planning in het kader van eten

Sebastian Oort bas at knutselaar.net
Thu Apr 21 23:21:37 CEST 2022

Hallo Projectleiding en Redlizard,

om met Mecklenborger tot een goed plan te komen qua eten (en kostenraming) heb ik input nodig. En voor Henry staat er nog een vraag onderaan.

Op welke dag zijn er hoeveel mensen aanwezig tijdens opbouw en afbouw en wat verwachten jullie van ‘ons’ qua eten regelen.

VERY EARLY buildup, iets van 20 mensen?
Do 14: doet team volunteering niks want we zijn er nog niet
Vr 15: Heaven+keuken worden gebouwd, Mecklenborger arriveert met kleine bezetting en kan vanuit de bus wat maaltijden maken, maar geen honderden. Moeten ook nog adhoc boodschappen doen vermoedelijk. De koelingen komen vandaag operationeel maar zijn nog niet koud genoeg om eten te bewaren, dus een voedsel-leverancier kan nog niet komen.

EARLY buildup (iets van 30 mensen? 50?)
Za 16: Inrichten keuken en heaven, kleine hoeveelheid maaltijden
Zo 17: Inrichten keuken en heaven, kleine hoeveelheid maaltijden

Actual buildup (100 mensen?)
Ma 18: Alles is operationeel en een leverancier kan eten komen brengen.
Di 19:
Wo 20:
Do 21: Drukste dag: 200 mensen

EVENT(500 mensen)
Vr 22: Start event, volle capaciteit (500 maaltijden?)
Di 26: laatste dag volle capaciteit

Teardown (100 mensen)
Wo 27: Teardown
Do 28: meeste rental spul ingepakt/weg
Vr 29: Heaven afgebroken, nog even samen ontbijten en laatste zooi ruimen, we zijn weg

Late teardown (dont care)
Za 30: you’re on you own

Matcht dit met jullie verwachtingen? Zo nee dan hoor ik het graag. Ook wil ik toegang tot het master-planning document wat dit betreft.

Also: ik wil graag weten hoe het zit met water en elektra. Elektra overleg ik wel met team Power, maar er is geen team Water. Wanneer kan ik er van uit gaan dat heaven voorzien is van water op de diverse punten? We hebben vrij snel drink, kook en afwaswater nodig namelijk.

Mazzel!

Bas