[Villages] Aanmelding "big tents"

J van Wijhe mchfiredept at outlook.com
Sun Jun 12 10:58:06 CEST 2022

Hoi Team Feest,

Bedankt voor de heads-up, het ziet er allemaal erg gezellig uit dus ik ben nu al reuze nieuwsgierig.
Ik zet ook even team villages in de to voor de logistieke planning.

[cid:5C7F2916-9F1D-46AF-9746-9FBE2003AD8D]

Gaan jullie in die tenten slapen of is het doel gewoon samenzijn?
Of wil ik het niet weten :D?

Dit is uiteraard afhankelijk van het formaat / de hoeveelheid stof van de boxershorts. Als de stof het toelaat dan kan de porno zorgen voor meer "tenten" van 25m2!
Ook al ben ik ervan overtuigd dat het vaak heet wordt in de boxers, zorg dat ze geen vlam kunnen vatten :)
Wij hebben daarvoor wat richtlijnen meegekregen van de brandweer:
https://wiki.mch2022.org/Team:Fire
Hierop kan worden gecontroleerd door de brandweer.
Tijdens de opbouw zullen wij ook langslopen om even kennis te maken.

Hebben jullie zelf brandblussers?

Firewall

Op 10 jun. 2022, om 21:08 heeft Martin Mulder <remi at defeest.nl<mailto:remi at defeest.nl>> het volgende geschreven:

Hallo Team:Fire,

De defeest village heeft in ieder geval 2 "big tents". Dat wil zeggen, 2 tenten van in ieder geval 25m2.

Dit is uiteraard afhankelijk van het formaat / de hoeveelheid stof van de boxershorts. Als de stof het toelaat dan kan de porno zorgen voor meer "tenten" van 25m2!

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Martin Mulder
village:deFEEST