[Villages] Portal to Hope

Elger / Stitch stitch at ifcat.org
Mon Jul 4 11:46:24 CEST 2022

Zou je deze aan het village team kunnen doorgeven? -> Villages at lists.mch2022.org

Er staan 8 stoelen en 3 tafels in gepland.

Ik zou zelf qua tv's een of ander lomp model halen bij de mediamarkt en die na het evenement weer inleveren in de periode dat je em kan annuleren :) Beetje gemeen, maar heb je wel mooi spul. Een beamer zou savonds op dat witte doek erg goed werken.

Groeten,
Elger