[mch2021-terrain] Terrein / Tent tekeningen

J van Wijhe mchfiredept at outlook.com
Wed Dec 29 16:58:26 CET 2021

Beste RedLizzard,

Een vriendelijke reminder, maar heb jij meer informatie over onderstaande?

Verder begreep ik van de WIKI dat jij ook douches etc regelt, klopt dat?
Ik ben momenteel aan het zoeken voor container units voor het veiligheids HQ.
Maar ik bedacht mij dat jij die ook zal huren.
Zijn jullie al in zee gegaan met een bedrijf hiervoor?

Alvast bedankt!

Jick / Firewall.