[mch2021-terrain] Motorized couch

Arnout Engelen arnout at bzzt.net
Sun Oct 4 11:43:37 CEST 2020

Hello Team Terrain,

As Team:Info we got the following question:

> Wij zijn van plan om een bankstel te motoriseren! Zijn hier regels of richtlijnen aan verbonden door jullie of het terrein? Denkend aan afmetingen, geluidsproductie, brandstofmotor vs electrisch, gewicht ivm gras, etc.

My draft answer is below. Do you have anything to add?

Kind regards,

Arnout

===
Ik denk dat we hier zeker ruimte voor moeten maken. Het gras is helaas
nogal kwetsbaar, dus om dat niet te beschadigen zijn 'voertuigen' in
principe niet toegestaan op het gras. Als je je tent een beetje handig
in de buurt van een weg zet lijkt het me geen probleem de bank op het
gras te 'parkeren'.

Qua geluidsoverlast: houd gewoon rekening met elkaar. Waarschijnlijk
zullen we sommige delen van de camping aanwijzen als 'rustigere'
zones, en overdag kun je natuurlijk meer herrie maken dan (laat) 's
nachts.

Qua aandrijving hebben we geen eisen, maar de kans is groot dat we
deze editie de stroomvoorziening op de netstroom kunnen aansluiten,
dus dat zou daarmee mogelijk een duurzamere optie zijn ;).