[ROC] Fwd: Tent ROC (5x5)

Ruud Koolen redlizard at redlizard.nl
Sat May 28 15:11:32 CEST 2022

On Friday 20 May 2022 17:08:33 Elger Jonker wrote:
> [...]

Ik betwijfel of dat gaat lukken. Er staan in dat gebied een paar onhandige
bomen die nog niet op de kaart staan ingetekend, en het gaat al lastig worden
om NOC en POC daar in de passen.

Ik ga zoeken naar een plekje zo dicht mogelijk bij de mast, maar geen
garanties over hoe goed dat gaat lukken. Is ten noorden van de mast een
optie, tussen de bomen ten zuiden van backbone bvd?

Zodra ik terug ben van EMF ga ik dit preciezer in het veld uitmeten, en hoor
je een definitieve locatie van me.

-- Ruud