[ROC] offerte smelt opmerkingen

Wheeze_NL ifcat at uberia.nl
Tue Apr 12 13:08:49 CEST 2022

Goedemorgen,

Ik moet er nog goed naar kijken, maar een aantal punten kan ik direct al
beantwoorden:

1a: Is in praktijk geen probleem.
1b: Toestellen worden geprogrammeerd geleverd, ik zal dit wel meenemen in
een volgende mail aan Smelt.
2: Goede vraag, ga ik ook vragen want ik wil de configuratie zelf
samenstellen (ik heb bijna 100% zeker wel een kabel, welk model het ook is)
3: Ik zie foutief augustus 2019 staan in een tabel. Verder moet de
huurperiode wellicht 1 dag langer?
4: We geven alleen laders mee met de grootste teams en wellicht PL, en de
teams die dag en nacht door moeten. Extra enkelvoudige laders zou kunnen,
maar lijkt me niet noodzakelijk.
5: De prijzen staan benoemd, de aantallen moeten wij als ROC gaan bepalen.
6: Goede vraag, staat op de vragenlijst
7: Steunzenders regelen we zelf, huidig voorstel is 2 of 3 stuks, die
kosten ons hooguit een appeltaart per repeater.
8:
We hebben een budget ingediend een tijd terug, volledig uit de losse pols
met een contingency voor huur als CCC niet lukt.
Momenteel heb ik zelf geen vertrouwen in CCC-radio's omdat de communicatie
erg vaag en traag blijft.
Het aangevraagde budget is ongeveer 14k, maar ik hoop hier een stuk onder
te blijven.

73, Lennart