[Productiehuis] Ingehuurde audio voor de barren

Steven Geerts steven at phoxit.nl
Mon May 16 22:11:40 CEST 2022

Ola!

Ik mis nog een beetje diepgang in deze specificatie om écht te kunnen beoordelen at er nu aangeboden wordt. Da’s niet jouw fout, meer een gebrek aan specificatie in de offerte, denk ik.
Zou ik contact mogen opnemen met Spijker om tot het detail niveau te komen wat nodig is de totaal lijst compleet te krijgen?

Zo op het eerste gezicht lijk dit 1 setje voor de main bar, en verder niet. Dus geen spullen voor de tweede main bar, batchbar en havenbar. Of betekend “team bar 4 stuks” dat ze alles wat er onder staat 4x leveren?

Laat maar weten, groet Steven