[Productiehuis] Tafels/stoelen/inrichting track tenten

Elger Jonker elger at ifcat.org
Fri Mar 25 08:30:11 CET 2022

Hi all,

Graag een reactie met wat jullie nog weten / missen hieronder.

Context: Ik heb deze mail-kluwe even opgezet omdat ik begrijp dat de bestelling voor tafels en stoelen voor tracks/workshops en jullie eigen tenten tussen wal en schip raakt. Dat kan niet dus ik heb obv 2017 wat getallen bij elkaar geraapt. Daar moeten jullie mee aan de haal, want dit is alleen extrapolatie op de vergunning, en niet de realiteit. Dit soort dingen gaan niet op een stoeltje meer of minder natuurlijk... maar het moet wel genoeg zijn.

De lijst:

Track A, B, C: allemaal 32x32
obv 40x32 in 2017 (track 1): 4 blokken van ±10 rijen van 27 stoelen = 1080 stoelen per track. (1 middenpad ipv 2)
obv 30x20 in 2017 (track 3): 6 blokken van 10 rijen van 16 stoelen. = 960 stoelen per track. (2 middenpaden ipv 1)

Dus: 1080 stoelen en 6 tafels voor regie/podium per track
Zijn er andere dingen nodig? Bijv dranghekken etc?
De vloerplaten waar het podium komt worden weer gebruikt om een buitenpad van de weg naar de stage te maken.

Workshop 2: 10x15
Dit formaat hadden we ook in 2017. Daarin stond in de vergunning 40 stoelen en 20 tafels. Dan mist een tafel voor de techniek en een werktafel op het podium. Dus ik kom dan uit op 44 stoelen en 24 tafels.

Workshop 1: 12x15, is 1.2 keer de inhoud van workshop 2.
Dus: 53 stoelen en 29 tafels

Workshop 3: 15x15, is 1.5x workshop 2:
Dus: 66 stoelen en 36 tafels.

Productiehuis tent: 10x10
??? tafels en stoelen. Daar hadden jullie de vorige keer ook gestackte tafels voor apparatuur, of wat dat NOC? Is dat handig?

Speakerdesk/Green room: 5x10
??? tafels en stoelen

Groeten,
Elger