[Productiehuis] Powerrr, toch een beetje bijgewerkt

Ralph Willekes power at mch2022.org
Tue Jun 28 20:19:13 CEST 2022

Ok, na een hoop puzzelen en overleg met Aggreko toch 2x63A en 2x32A voor
Abacus geregeld.
Sheet ook even bijgewerkt en er een challenge in gezet. ;)
Ben benieuwd hoe het gaat lopen straks, ook benieuwd naar die holoplot
installatie.

Met vriendelijke groet / Best regards,

Ralph Willekes / benadski
teamlead Team:Power MCH2022