[Productiehuis] [Projectleiding] Silicon Passion 22 juli

Elger Jonker elger at ifcat.org
Thu Jul 14 20:29:43 CEST 2022

Zie hieronder :)

> On Jul 14, 2022, at 5:02 PM, Walter van Holst <walter.van.holst at xs4all.nl> wrote:
>

> L.S.,
>
> Attached a bunch of questions from the producer of the musical which apparently are not a good fit for Productiehuis.
>
> They are not for Content to answer either, could you please route them to the proper teams?
>
> Regards,
>
> Walter

Je staat op de gastenlijst voor die dag. Kan je parkeren en kom je mee binnen. Je krijgt dan een speaker badge die je zichtbaar moet dragen.

Parkeerveld word je naartoe geleid. Ook de leveranciersingang. Dan word je opgevangen en begeleid naar de track tent door iemand van productiehuis (of iemand anders).

Heb je een lijstje namen en dagen? Dan zet ik die ook op de gastenlijst. De dagen dat je er bent krijg je een speaker badge.

Idem.

Succes met de productie!

Groeten,
Elger