[Productiehuis] Offerte MCH 2022

Steven Geerts steven at phoxit.nl
Tue Feb 15 22:06:46 CET 2022

Hallo Team!

Ik heb net uitgebreid met Mac gesproken over de uitvraag die jullie gedaan hebben.
Mijn meeste vragen zijn beantwoord. Er blijven echter een paar kleine vragen over mbt het Video gedeelte.
Het advies van Mac was deze te bespreken met Bix.

Bij dezen dus het verzoek: Bix, zou je mij kunnen bellen of mailen zodat we een afspraak kunnen maken en deze laatste vragen beantwoorden?
Ik verwacht dat we niet meer tijd dan een half uur gaan nodig hebben.

Ik hoor het wel.

Groet Steven/Donutzz
steven at phoxit.nl<mailto:steven at phoxit.nl> / 06-10948973