[Productiehuis] [MCH-Partytent] Nieuwe opzet productiehuis en partytent/partyarea

Yvanka de Ruiter yworxnl at gmail.com
Fri Feb 11 17:55:50 CET 2022

Hi Dennis,

Aankomende zondag gaan we met een groepje (Harm, Steven, Michiel en ik)
naar locatie in Zeewolde om alles uit te lopen en zo veel mogelijk concreet
te krijgen qua opzet voor onze area, zodat we die uit kunnen gaan tekenen.

We hebben al een grove opzet op dit moment, maar meer vragen dan antwoorden
tot dusver.

Is het goed dat we zondag avond hier met Harm erbij, contact over hebben?

Met vriendelijke groet,

Yvanka de Ruiter

YworX