[Productiehuis] MCH2022 - Star alignment check

Elger Jonker elger at ifcat.org
Mon Apr 12 20:37:09 CEST 2021

Hi Productiehuis,

Voor 2022 lijken een aantal dingen zo uit te komen dat er toch een MCH2022 kan plaatsvinden. Daarmee bedoel ik terrein, vakanties en andere grote hacker evenementen. De groep die voor MCH2022 de kar trekt vraagt zich af of jullie ook zin hebben om mee te doen met een groot evenement volgend jaar. Dat zou zijn van vrijdag 22 tot dinsdag 26 juLi 2022 zijn. Als het er ergens rond September covid-wise goed uitziet natuurlijk: we gaan het alleen doen met vrijheid :)

Zien jullie hier wat in? Zouden jullie dit willen bespreken? Past dat ook met C3VOC? Ik hoor het graag!

Groeten,
Elger