[Productiehuis] Team:Horeca rider vertraagd

Wilco van 't Erve wilco at ifcat.org
Tue Sep 15 10:57:11 CEST 2020

Ha team productiehuis,

We hebben het op de field day gehad over zo veel mogelijk gezamelijk
inhuren van AV-gerelateerde materialen; goed plan. Team horeca is zich
bewust van de deadline van vandaag 15 september voor het aanleveren van
onze rider bij jullie, echter is aanleveren hiervan nog niet mogelijk
door diverse onzekerheden over indeling.

We zijn hiervoor in gesprek met team partytent over de indeling van de
party-zone in combinatie met de food+horeca. Daar wacht ik op enige
belangrijke feedback die ik moet verwerken in mijn tekeningen en
vervolgens met hun moet doorspreken.

Idem geldt voor de overal indeling van het terrein, al denk ik dat we
daar op de field day samen met een aantal teams al een heel eind mee
gekomen zijn.

Beide voorgenoemde zaken kunnen de indeling van onze tenten (bar,
terras, etc) aanzienlijk wijzigen, met bijbehorende gevolgen voor
benodigde materialen.

We zullen desalniettemin snel voortgang maken en verwachten de rider
vanuit team horeca voor 1 oktober te kunnen aanleveren.

Kunnen jullie trouwens voor mijn inzicht aangeven in hoeverre jullie
bij de leverancier daar flexibiliteit in bedingen? Dat is natuurlijk
eindig, maar dat geeft mij een idee hoe ik moet plannen en of ik
alternatieven achter de hand moet houden.

Excuus voor de vertraging.

Vriendelijke groet,
Wilco van 't Erve
Team Horeca

wilco at ifcat.org
+31617900263

</this mail is in Dutch, as I assumed the whole team speaks the
language; let me know if I'm mistaken>