[Productiehuis] MCH2021 A/V Tender

jeroen at ifcat.org jeroen at ifcat.org
Thu Oct 15 03:32:37 CEST 2020

=PsychiC= / Dennis,

Kun je mij een lijst geven van de AV spullen voor de Mainbar in 2017 zodat
ik weet wat er toen gebruikt is ?
Ik hoef niet te weten wat er voor de Muziek Lounge gebruikt is in 2017 dat
wordt nu vervangen door wat Steven/Team Party-Tent doet.

1)      Voor de binnenkant van Main Bar “Tarp/Stretch tent” van 12m x 9m +
de grote food court tent "Zeildoeken Spantent Zonder zijkanten” van 32m x
32m naast de party area denk ik min of meer aan dezelfde set apparatuur als
in 2017,
we koppelen dat ook aan de apparatuur van Steven/Team Party-Tent, we zitten
immers naast elkaar het lijkt mij handig dat we dezelfde muziek kunnen
afspelen.
2)      Rondom de grote food court tent zo ik een aantal apart te regelen
extra buitenspeakers willen plaatsen ik denk zon 9 stuks zodat we het geluid
van de bar/ party area ook richting de food court kunnen sturen.
3)      Ook net als in 2017 wat grote schermen, even kijken wat er op de
lijst stond.

4)      Badge Bar daar zou ik een kleine muziek set willen hebben denk half
tot 3e van de main bar qua groote.

5)      Haven bar daar mag helemaal geen versterkte muziek afgespeeld
worden….. maar 😊 is het mogelijk daar een redelijke silent disco set willen
hebben ?
Ik denk wel aan iets met wat meer kanalen 6 of zo op 2 zou ik muziek willen
afspelen en 4 voor geluid van reruns van populaire talks of films
Ik zou in deze bar ook 4 grote TV’s/Monitoren willen hebben om de talks of
films op af te spelen.

Ik heb wel een en ander aan hulp nodig om dit verder te specificeren van of
steven of het AV team want dit is niet mijn area 😊

Groeten

Netsmurf - Jeroen