[Productiehuis] MCH2021 A/V Tender

=PsychiC= ACKspace psychic at ackspace.nl
Mon Oct 5 22:06:57 CEST 2020

Goedenavond,

tot onze spijt hebben wij helaas nog geen concrete aanvraag mogen vernemen.
Graag ontvangen wij de benodigde informatie VOOR Maandag 12 September
2020, zodat wij met het Team Productiehuis deze kunnen meenemen in de
tender.

Uit de voorgaande mails hebben we het volgende kunnen extrapoleren.
Verbeter mij als het niet correct is en reageer a.u.b. op de gestelde
vragen.

Team Horeca (Wilco) is verantwoordelijk voor de algemene opzet van de Bar.
Team PartyArea (Jeroen,Dimitri,Steven) is verantwoordelijk voor de
fysieke inrichting van de PartyArea + Lounge.
Team Music (Chris,Spock) is verantwoordelijk voor de muzikale invulling
van de twee podia (PartyArea en Lounge).

Team PartyArea verzorgt de aanvraag namens Team PartyArea en Team Music.
Wij horen graag van Team Horeca of de aanvraag separaat naar ons wordt
gestuurd of ook samengaat met de aanvraag van Team PartyArea.

Als reactie op Chris m.b.t. technicus :
Team Productiehuis levert geen technicus voor de betrokken podia.
De kennis en scope van een dergelijke opzet valt buiten de reguliere
capaciteiten die wij vragen van onze vrijwilligers.
Indien de wens is om hier ingehuurde krachten bij te betrekken, kan deze
worden meegenomen in de aanvraag.
Zonder benoeming hiervan in de aanvraag, dient Team Music dit zelf te
verzorgen.

Bij een reply, deze svp sturen aan productiehuis at lists.mch2021.org
Wees uiteraard vrij om elkaar middels CC op de hoogte te houden.

Indien directer contact gewenst is, dan ben ik bereikbaar op 0628437524
via Tel/SMS/WhatsApp/Telegram en Signal.

Met vriendelijk groet en alvast dank,
Namens Team Productiehuis,
=PsychiC= / Dennis