[MCH-Partytent] Nieuwe opzet productiehuis en partytent/partyarea

=PsychiC= (MCH2022) psychic at mch2022.org
Thu Feb 10 23:08:08 CET 2022

Hoi ,

Begin deze week hebben wij , als team productiehuis  , de eerste
aanvragen uitgestuurd voor de A/V benodigheden.
Dat deden we handmatig en nog voordat we bij alle partijen de vraag
hadden uitzet kwamen al vrij snel berichten over de schaling.

De opzet zoals die in een eerder stadium voor zowel productiehuis als
ook partytent/partyarea bekend waren, zijn door de tijd ingehaald
dankzij aanpassing van de o.a. tenten en de teams.
Dit had dermate aanpassing op de uitvraag dat wij de verdere uitvragen
op hold gezet en zullen wij de al aangeschreven hierover berichten dat
er een aanpassing komt.
Wij verwachten de productiehuis aanpassingen a.s. maandag in orde te hebben.

Voor de opzet van partytent/partyarea zou ik deze graag willen doornemen.
D.w.z. de lijst was destijds samen met Steven gemaakt o.b.v. een groot
buitenpodia met alles erop en eraan.
Als daar budget en animo voor is...w00h00!!, go for it, maar ik gok dat
een een andere schaling meer reeel is.

Ik begreep dat Harm een meer leidende rol neemt in dit team en het lijkt
me zinvol om hierover een afstemming te bereiken.
Dan hebben we i.i.g. een beter overzicht van de schaal en wordt de
uitvraag een stuk passender.

Hoe kunnen wij , liefst z.s.m.  (voor maandag zou heeeel mooi zijn) ,
dit eens doornemen ?
Ik ben dit weekend alsook de maandag zowel overdag  en begin van de
avond beschikbaar.
Liefste per direct vocaal contact , want ik heb een schurfthekel om daar
een mailketting over te beginnen.
Indien wenselijk via mumble/jitsi/vulin

Tel 0628437524
Ik hoor graag van jullie :)