Inkoop spullen voor andere teams

Peter peter at haas-en-berg.nl
Tue Mar 22 14:15:57 CET 2022

Hoi Manduca :)

Team Warehouse (aka Logistics) is sinds vorige week (vlak na de
bitlair+jitsi meet) opgestart en we zijn druk bezig om onze eigen
processen voor te verwarmen. Verwacht binnen enkele dagen een sloot
mails met alle informatie die jullie (en iedereen van orga) nodig
heeft en een boel vragen met informatie die wij nodig hebben.

F0x is teamlead en als het goed is staan er ongeveer nu meer
contactgegevens van de wiki. Alle mails die de afgelopen dagen binnen
zijn gekomen op logistics@ hebben we gelezen en gaan we later deze
week mee aan de slag.

We zijn inmiddels met drie personen en we hebben uitgebreid contact
met de mensen (vooral Juerd) die in 2017 logistics gedaan hebben.

Voel je vrij om vragen die jij binnenkrijgt maar beter bij ons passen
door te sturen naar logistics@, dan gaan wij ook daarmee aan de slag.

Groetjes,

Peetz0r