Location Regulations

Wheeze_NL ifcat at uberia.nl
Mon Jul 11 18:50:18 CEST 2022

Zo vrijblijvend gaan we het niet maken wat mij betreft.
Het zijn reglementen, geen wensenlijstje.

Telefoongebruik zou ik, ook handsfree, verbieden in een niet geparkeerd
voertuig.
Het vasthouden van een telefoon moet wat mij betreft sowieso verboden zijn,
net als op de openbare weg.

Portofoon-gebruik tijdens het bedienen van een voertuig zou ik ook beperken
tot: alleen als voertuig geparkeerd staat?

Gordel: dragen als het voertuig ermee is uitgerust.
Dit is waarschijnlijk zo voor alle voertuigen behalve misschien de
site-carriers (gator) en fietsen

Groetjes, Lennart