Logistics

J van Wijhe mchfiredept at outlook.com
Tue Jan 11 21:07:26 CET 2022

Hoi F0x,

Mijn naam is Jick aka ‘firewall’ en ben op MCH verantwoordelijk voor safety / fire dept.
Wij zijn momenteel bezig om een inventaris te maken van alles wat we nodig hebben.

Gisteren had ik kort overleg met netsmurf en manduca en zij wisten mij te vertellen dat ik veel van de benodigde spullen via jou zou moeten aanvragen.
Zoals fietsen, tape, gereedschap, helmen, handschoenen enz enz.

Zouden we een keer kunnen meeten om door mijn lijst heen te gaan en te bespreken wat jij kan leveren en wat niet?
Alvast bedank!

Jick