[Family] [Productiehuis] AV set team:Family

Michiel Lombaers mlombaers at mac.com
Mon Jun 20 00:37:28 CEST 2022

Hey Stef,

Sorry dat we dit niet duidelijk hebben teruggespeeld maar ja; er is een workshopset voor jullie geregeld bestaande uit een speakersysteem, mengtafeltje, microfoons (1x wireless headset + 2x handheld bekabeld), en een 65” LED display.

Totale kosten €1027 excl. BTW

Verekening loopt via finance.

Ik hoop dat dit duidelijk is maar als er verdere vragen zijn horen wij het graag.

Tot over een maandje!  :-)

Mack
Productiehuis