[Family] oefenen scenario vermist kind

Haakjes haakjes at root66.org
Thu Jul 21 18:48:16 CEST 2022

Beste Maurits,

Helder verhaal!. Ik ben het voor Family Zone aan het uitwerken in een protocol wat we hier doorspreken morgen vroeg en ook fysiek ophangen. Hiervoor heb ik nog twee vragen:

1. Welk DECT nummer kan gebruikt worden om CP te bereiken? Dan schrijf ik overal zowel DECT als het 085-2341120 nummer op)
2. In het document komen de letters A t/m D, en de cijfers 41, 45, 49, 50, 51 terug. Is het de bedoeling dat Family Zone zoekt in 4 van die 5 poelen of alle vijf? Ik ga voor nu uit van 45, 49, 50 en 51 en dat we ze ook met die cijfers doorbellen aan CP.

Met vriendelijke groet,

Haakjes
Team:Family