[mch2022-deco] (Sfeer) verlichting orga tenten

polyfloyd floyd at polyfloyd.net
Sun Mar 27 19:03:39 CEST 2022

Hi Elger,

Eens zien, er schieten mij hiervoor twee dingen te binnen:

https://wiki.mch2022.org/VidjaHack
Is een ding wat op de grond staat, en per stuk wel prijziger dan wat we
de vorige keer hadden.

https://www.hornbach.nl/shop/LED-Armatuur-120-cm-21W-neutraalwit/6338615/artikel.html
De armatuur is niet al te duur. En dan met dichroisch folie wrappertje?
Daar is genoeg van als het goed is.

https://www.ebay.co.uk/itm/332843575855
Of zoiets, afhankelijk van of deze beter te verwerken is dan die
Hornbach enzo.

Heb je een idee van hoeveel je wilt verlichten of het aantal units? Is
het puur decoratief of wil je er een boek bij kunnen lezen en nergens
over willen struikelen?

- poly