[mch2022-deco] Artwork voor Productiehuis

janneke at mch2022.org janneke at mch2022.org
Wed Mar 23 14:11:50 CET 2022

Hey Bix,

Voor het eerste deel heb je denk ik wat input gehad. Ik kreeg afgelopen week van Rho (via Mack) de vraag om wat input voor en design waar hij aan werkt. Dus hij was ook al wat aan het rommelen.

Ik zie een beeldvullend thema voor me, met de bekende elementen van de design generator, die ook allemaal bewegen, of vallen zoals bij een echte kaleidoscope. Het allermooiste zou zijn als het mee beweegt op de muziek, denk ik… Je zou er eventueel nog een challenge van kunnen maken, via Twitter of misschien alleen de Orga lijst: "wie maakt de mooiste filmpjes inclusief muziek, zorg dat element x, y en z er in voorkomen” als voorbeeld. Er zijn vast mensen die dat goed kunnen en leuk vinden om te doen! Misschien als beloning een shirt/goodiebag of zo? Wat denk jij van een challenge als een soort social media hype ding @Boekenwuurm?

Ik cc Deco hier even in, zodat ze je kunnen helpen met de vraag over decoratie. Hier herhaald voor de duidelijkheid:

Kunnen jullie hierbij ondersteunen Moem en Polyfloyd?

Groeten,

Janneke