[Colourmymch] Team Deco projectvragen en budgetten

polyfloyd floyd at polyfloyd.net
Fri Oct 8 18:23:07 CEST 2021

Hi Steven,

Een paar vragen gerelateerd aan wat MCH Team Deco projecten,

We vonden het een leuk idee om lampen achter de ramen van het
Avonturenhuis te plaatsen omdat deze verdieping goed zichtbaar is vanaf
het terrein. Zou jij een prijsindicatie kunnen geven van een stuk of 12
RGB DMX lampen? De lampen komen binnen te staan, dus een lagere
IP-rating is ok.

Tevens zijn Moem en ik een poort aan het plannen, zou jij net zoals
vorige keer een set lampen kunnen voorzien om de poort 's nachts te
verlichten? Wit/kleurloos is prima. We zijn ook nog aan het onderzoeken
of we UV reactieve verf willen gebruiken voor de poort. Heeft Phoxit UV
lampen in het inventaris?

En dan als laatste,

Valt ColourMyMCH en de apparatuur van Phoxit onder het Team Deco budget
of is dit een los budget? Deze vraag is belangrijk beantwoord te hebben
voor het opstellen van het budget van Team Deco. Op de Wiki is het een
apart team, vandaar dat ik het even zeker wil weten.

Groetjes,
Roel / polyfloyd